Lembaran Diet IBS dan Anda

Lembaran Diet IBS dan Anda

Cepat marah cadar diet Sindrom Usus adalah memberi kesan bagaimana kita serta-merta melihat sejarah kita sendiri. Ingat tahun-tahun apabila kehidupan adalah mudah. Apabila anda boleh hanya kira-kira makan apa-apa dan tersenyum tanpa perlu bimbang tentang merebut helaian diet IBS.

Hanya mereka tahun lebih untuk berjuta-juta penghidap gangguan perut. Baru-baru ini, satu kajian yang dilakukan di seluruh AS menyedari bahawa hampir 2 daripada 10 rakyat Amerika mengalami gangguan perut menyebabkan Sindrom Usus Mudah Rengsa.

Campur tangan? Pil. Nah, untuk ratusan ribu ya. Hanya apa yang kita memerhatikan bahawa rawatan tambahan menghadapi keputusan yang mampan. Hanya mana yang bernilai masa anda? Menggenggam jauh ke dalam carian dalam talian membawa anda kepada kekecewaan. Arah manakah anda bergerak dalam?

Penghidap gangguan perut bosan dengan gejala mereka. Sakit yang teruk, gas dan lawatan segera ke bilik air terdekat meninggalkan sensasi sakit seksa yang amat besar kedua-dua di dalam perut anda dan rakan-rakan makan malam anda. A rakan perniagaan saya dalam amalan rawatan Sindrom Usus Mudah Rengsa dikejutkan oleh peningkatan bilangan pesakit yang dilihatnya. Pada mulanya, amalannya dalam hipnoterapi telah memenuhi pengguna tembakau dan penghidap penurunan berat badan. Dalam tempoh enam tahun yang lalu, bagaimanapun, amalannya adalah membangun dengan pesat dengan penghidap IBS.

Adakah anda menemui Rengsa Sindrom Usus perut merungut memberitahu anda untuk mendapatkan wacana? Adakah anda bosan dengan orang-orang gangguan perut cadar diet IBS terletak dalam beg tangan atau guaman jaket anda?

Ubat gangguan dalam perut rumah serta-merta menawarkan tambahan yang selamat untuk orang yang memerlukan wacana bunyi tanpa prosedur perubatan. Anda boleh lupa tentang pusat-pusat rawatan yang mahal yang mana biasanya panggilan untuk perbelanjaan perubatan mencapai bintang-bintang.

Nasihat saya adalah untuk sesiapa yang mempunyai Sindrom Usus Mudah Rengsa adalah untuk melakukan usaha yang wajar mereka dalam beberapa yang paling mudah rawatan rumah Sindrom Usus Mudah Rengsa di pasaran.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar