Ilham pemerangkapan - Adakah ia Selamat?

Ilham pemerangkapan - Adakah ia Selamat?

Pemerangkapan ilham telah menjadi sangat popular sebagai pilihan percutian semulajadi yang membolehkan kita untuk mengalami pelbagai negeri diubah kesedaran. Walaupun popularitinya melompat melalui bumbung, masih terdapat beberapa misteri sekitar sama ada atau tidak ia adalah benar-benar selamat untuk digunakan. Jawapannya ialah bahawa bagi kebanyakan orang, ia adalah benar-benar selamat dan benar-benar sangat berkesan. Ia bukan sesuatu yang baru. Malah pelbagai bentuk pemerangkapan ilham termasuk berdegup binaural telah didokumenkan dan dikaji selama lebih 170 tahun. Ia telah menjadi salah satu yang paling selamat alat pembangunan diri di pasaran.

Semua ia adalah bekerja secara langsung dengan gelombang otak kita. Gelombang otak yang berlaku secara semula jadi dan kita semua mempunyai potensi untuk mengalami faedah-faedah yang melampau yang gelombang otak frekuensi rendah boleh menyediakan untuk kita. Mereka tidak ketagihan atau kesat dan mereka hanya bekerja melatih otak untuk berfungsi pada tahap yang lebih mendalam dan lebih jelas.

Siapa yang tidak boleh menggunakan Brainwave Entrainment Produk

Terdapat peratusan kecil orang-orang yang tidak boleh menggunakannya. Ini termasuk:

Orang yang mengalami sawan - Apabila seseorang mengalami sawan yang mereka alami impuls elektrik yang tidak normal dari otak. Bunyi berulang-ulang berkumandang dari berdegup binaural sebenarnya boleh mencetuskan sawan epilepsi atau lain-lain jenis sawan.
Orang yang terlibat dalam aktiviti-aktiviti tertentu - pemerangkapan ilham tidak boleh digunakan semasa mengendalikan jentera, memasak, memandu, atau semasa melakukan apa-apa jenis kegiatan di mana ia akan menjadi sangat berbahaya untuk tidur.
Orang yang mengalami masalah jantung - Jika anda mempunyai masalah jantung atau menggunakan perentak jantung adalah lebih bijak untuk menjauhkan diri daripada menggunakan berdegup binaural. Perubahan dalam gelombang otak boleh menyebabkan perubahan dalam irama jantung. Berunding dengan doktor anda jika anda benar-benar mahu menggunakan produk pemerangkapan.
Kanak-kanak - Terdapat kajian yang telah dilakukan dengan kanak-kanak dan berdegup binaural tanpa sebarang isu. Walau bagaimanapun ia tidak disyorkan bahawa kanak-kanak menggunakan berdegup binaural kerana mereka berisiko tinggi untuk sawan.
Wanita yang sedang hamil - Produk-produk ini tidak digalakkan bagi mereka yang hamil. Menunggu sehingga selepas bayi dilahirkan untuk mendengar berdegup binaural anda.
Bagi kebanyakan orang lain sama sekali tidak ada masalah dengan menggunakan perisian pemerangkapan ilham. Terdapat begitu banyak manfaat yang datang dari latihan minda dan bekerja dengan minda bawah sedar dan terdapat banyak produk di pasaran untuk dipilih yang akan memberikan hasil yang tahan lama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar